min älskade ängel, saknar dig...

En evighet utan dig väntar. Ett liv utan dig väntar...
En människa du var, med ett hjärta som ingen annan hade. Du gjorde mina dagar till lycka, du fyllde många liv med din glädje. Du var den bästa.
Nu när du inte finns längre, så är allt så dystert. Ingen som fyller dagarna med glädje, ingen som värmer mitt hjärta som du. Om du bara visste, vilken människa du var. Saknaden till dig är obeskrivlig, det är som en marddröm. Allt jag ber om varje kväll är att få träffa dig igen, få berätta hur mycket jag och min familj älskar dig, hur mycket du betydde för oss.
Ingen Daga kommer längre vara i vårat hus, bara vara där och lysa upp våra dagar, med din röst, ditt gråt, ditt skratt. Jag vet inte hur vi skall kunna tacka dig nu, för allting du gjort för oss. Alla resor du gett oss, om jag bara fick ta med dig på varenda och låta dig få uppleva livet igen. Jag skulle offra mitt liv för dig, bara för att få träffa dig igen!
Jag hoppas du har det bra där du nu är, och jag hoppas att du nu ser mina tårar som rinner ned från mina kinder. Tårarna som saknar dig och tårarna som älskar dig. Aldrig kommer jag glömma dig, aldrig kommer jag glömma sista gången du höll min hand, aldrig kommer jag glömma när jag kramade dig en sista gång.
Jag saknar allt som har att göra med dig! JAG SAKNAR DIG SÅ MYCKET!!!
Det ända jag kan göra är att gråta efter dig, det ända jag kan göra är att leva för dig.
Vila i frid älskade Daga Lindberg. Vi kommer alltid älska dig! / Amanda


Kommentarer
Postat av: Marina

hjärtat då! älskar dig <3

2011-06-13 @ 12:18:49
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig marina! <3

2011-06-13 @ 23:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0