en bild säger mer än tusen ord

Tjena!
Idag har min underbara vän Wilma hjälpt mig och fixat igång en blogg. Kanske var det ett slag i huvudet från fredag den trettonde som fick mig att skapa en blogg, men nu är jag igång.
Dagen har varit utsökt! Började med en fem timmars krattning tillsammans med Wilma och Linn hos tant Siv långt ut i skogen. Även fast det var bland det värsta jag gjort så fyndade vi till det lite med skoj och hojj!
Sen blev det ut och springa milen med Wilma, riktigt kul! Borde göras om.
Avslutade kvällen med tacos, sedan bar det av till Elin Lundberg för ett tårtkalas med några i laget, riktigt goa tjejer hela högen.
Nu är klockan ca 02.33 och det är dags att sova. godnatt

Amanda&Wilma
Amanda & Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0