Torsdags kväll

Nu har jag varit grymt klen på att lägga upp på bloggen de senaste dagarna, men tiden går så fort och det är så mycket man ska hinna göra nu med skola och allt i övrigt.
Idag har jag bara tränat känns det som, men har dock hunnit med massa plugg också! Nu är det packning som gäller för hela slanten, för nu är det bara en dag kvar tills jag och Wilma åker till Gran Canaria. Ska bli så sjukt gött och få komma iväg. Slappa, och ha det allmänt bra. Vila upp sig för att sedan återgå till stenhård träning.

Har funderat upp och ned på att klippa av mig håret, och tror jag har bestämt mig för en stor förändring. Bilden får tala för sig själv, blir det där nya Amanda Lindberg tro? Jaa, jag tror så. Godnatt ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0