dubbelt lika

Bara nio dagar kvar tills Gran Canaria och jag gör mer än längtar!
Idag har jag skrattat, skrattat och skrattat. Denna dag har gjort mig glad på alla sätt och vis.
Började med skolan som var chill, sen var det nog den tagna idrottslektionen som bara bestog av misstag, tabbar och skratt. Sedan blev det fika på siljan med Wilma och Linn i det fina vädret, mycket mysigt.
Blev även lite tårtkalas med Wilma på hemköp, då en gubbe trodde jag och Wilma var tvillingar.
Slutligen blev det en lektion på kommunhuset med klassen.
Kom precis hem från färgaffärn. Då jag och Wilma har tittat ut en färg till min hall. Blir en mycket tjusig lila.
Nu blir det lugnt och vila fram tills brottarträningen. Men först blir det äta lite av BANANER !
får se vad kvällen bjuder på..


Showtime.  Wilma Ekström & Amanda Lindberg

Kommentarer
Postat av: wilma

när du säger misstag, kan det handla om en kastad boll i huvudet och en boll på en fot? <3

2011-05-19 @ 15:43:06
URL: http://wilmaaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0